<// Asma Zolkefly //
View Here

StoryMeThem


Hello Reader(s)

Welcome to my online diary. Fell free to navigate around. Thanks for visiting. No copycat okay? Don't forget to follow ^_^



Singing & Talking





post ini bukan untuk meraih simpati
Saturday, March 3, 2012 | 3/03/2012 07:25:00 AM | 0 panda


okay tak tahu apa yang serabut serabai sangat dekat kepala sampai macam-2 pekara pelik happened . 
tadi pergi driving class , drive kereta huru hara gila seyh , hampir je nak accident but nasib baik la cikgu sempat tekan break , kalau tak la kan tak tahu la apa jadi , sempat lagi ke saya minta ampun dengan mama & abah? Alhamdulillah Allah sayang saya , dia beri peluang untuk saya meneruskan kehidupan . 

kejadian kedua , saya drive kereta nak balik Jusco Taman U , on the way nak hantar twinie sorang miss Hanis . sepanjang perjalanan terasa mengapa jalan raya gelap semacam , Alhamdulillah Allah beri saya peluang kedua , ada kereta sebelah and driver tu indian , dia hon hon and i thought dia marah , so saya turunkan tingap & tanye mengapa , he said "lampu lampu!" okay fine ! LAMPU TAK MENYALA kala malam saya memandu , alangkah bahaya nya ! if orang lain tak nampak kereta saya , mungkin saya tak sempat nak buat ape-2 lagi . 

Ya Allah , terima kasih atas peluang yang kau berikan :') sesungguhnya aku hambamu yang lemah .

by the way , tadi twinie saya lagi sorang , miss Aleya kata muka saya nampak sedih sangat . haha iye ke ? saya banyak gelak lah kott , hihi tak sangka besties saya semua perasan yang senyuman & gelak tawa saya FAKE . haha perasan sangat ke ? saya IKHLAS lahh :') hoho


Older Post | Newer Post