<// Asma Zolkefly //
View Here

StoryMeThem


Hello Reader(s)

Welcome to my online diary. Fell free to navigate around. Thanks for visiting. No copycat okay? Don't forget to follow ^_^



Singing & Talking





tysm
Tuesday, February 14, 2012 | 2/14/2012 07:05:00 AM | 0 panda






harini seriously STRESS gila nak mati , balik sekolah lambat sebab ade extra class Physic . Sampai ruma dalam pukul 3 lebih teros nak kene siap-2 pegi tuiton dekat Omega . Oleh kerana Omega Tuiton Centre ni teramat la jauh dari ruma , saya terpaksa gerak awal . huhhh abis class pukul 6.45p.m sampai ruma tadi pukul 8.15p.m. Ahhhh ! otak dah serabut gila ni homework banyak gila , dengan berkeadaan ngantuk gila nye lagi & tak cukup rest paksa kan diri juga ni  (okay baru perasan banyak nye penggunaan perkataan gila) maaf saya da gila XD hehe 

okay la takpe sebelum menyelesaikan kewajipan dunia , kene lah settlekan kewajipan umat Islam kan , lepas solat baru sambung buat homework . time nak buat homework LK (Lukisan Kejuruteraan) ni rase nak mengamuk . nak tahu kenapa ? sebab set square saya hilang ! time-2 macamni la nak cari pasal kan wahai cik set square ? attention , siape yang ade terambil saya punya harta tolong pulangkan please ? oleh kerana saya terlalu stress , terpaksa kacau Mr.Moon tengah study . Saya pon text lah dia

Asma : u , mane nak cari ubat hilang stress ?
AAY : doa :)

huhu lepas Mr.Moon reply sedemikian , saya pon terdiam seketika & cuba beristighfar dalam hati . Lega sikit kott ? hihi then Mr.Moon dengan prihatinnya cuba call saya & menenangkan keadaan saya yang kusut serabut serabai ni kan . hihi terharu :') thank you so much awokkk ^o^ 



 


Older Post | Newer Post