<// Asma Zolkefly //
View Here

StoryMeThem


Hello Reader(s)

Welcome to my online diary. Fell free to navigate around. Thanks for visiting. No copycat okay? Don't forget to follow ^_^



Singing & Talking





Friday, December 17, 2010 | 12/17/2010 07:23:00 PM | 0 panda
yeahhh ! saya di dibom lagi oleh Tieya ni ! 
malas nak bergebang , straight to the point je la ekk ?

1. Adakah anda rasa anda hot ?
saya rasa suamsuam kuku je 

2. Upload wallpaper yang anda guna sekarang ?
errr~ maksud anda ? =,="

3. Cerita pasal gambar ni ?
sekali lagi anda membingungkan saya =,="

4. Kali terakhir makan piza ?
do I care ? mana I ingat 

5. Lagu terakhir yang anda dengar ?
Gobaek by KimBum

6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni ?
duduk , berfikir , menaip

7. Selain nama sendiri , anda dipanggil dengan nama apa ?
Am , Eton , Cempaka , Amanina , Akak

8. Tag lagi 5 orang 
anda
awak 
engkau 
lu
you

9. Siapa orang nombor 1 dengan anda ?
maksud anda ? err~ soalan anda merepek ! saya tak tag siapasiapa 

10. Katakan sesuatu kepada nombor 5 ?
sesuatu . . 

11. Nombor 3 ada hubungan dengan siapa ?
saya , haha

12. Bagaimana pula dengan nombor 2 ?
tukang kebun saya 

13. Kata-kata cinta kepada orang nombor 4 . . 
Gua Cinta Lu 

14. Berikan fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag
mereka tak wujud 

p/s : soalan tag ni merepek =,=" 



Older Post | Newer Post