<// Asma Zolkefly //
View Here

StoryMeThem


Hello Reader(s)

Welcome to my online diary. Fell free to navigate around. Thanks for visiting. No copycat okay? Don't forget to follow ^_^



Singing & Talking





Thursday, November 18, 2010 | 11/18/2010 09:27:00 PM | 0 panda
sayangg . . 
why sayang ? why ? why ?
kenapa awak sanggup buat saya camni ? 
tergamak nya awak ! 
awak tao ta betapa istimewanya layanan yang saya berikan pada awak selama ni ?
awak pernah ke awak hargai saya selama kita bersama ? 
pernah ke awak cakap yang awak sayangkan saya ?
selama saya bersama awak , saya tak pernah berhenti mencintai awak !
ini balasan yang awak berikan pada saya ? :'(
PUTUS ? PUTUS yang awak berikan ? hancur berkecai hati saya ni awak tao ta ?
sudah la ! 




HAHAHA !
readers mesti da suspend tahap unta kan ?
hehe actually saje je na bedrama sikit :)
ni na habak yang violin string Asma (E string) suda putus time tune tadi :'(
korang prasan ta ? tengok tu , strings nye tinggal tiga je , and it should be four ok
sengal la , tune punya tune sekali bole terputus , nasib la Asma sempat elak .
If ta , nampaknya Asma ta berpeluang melihat dunia lagi la lepasni
And nasib baik juga la violin ni bukan violin yang baru beli , ni yang lame punya .
Yang baru Asma jarang guna sebab susa tune , makin tune makin hampeh
Tape la , da putus kan na buat camne , nasib la abah Asma pemurah na pergi hantar kedai betulkan :)


Older Post | Newer Post